Portada Música Sebastián Yatra inclúi Avilés na so xira “Dharma”

Sebastián Yatra inclúi Avilés na so xira “Dharma”

by redacción asturnews

Una nueva gran estrella mundial de la música detien la so xira internacional n’Avilés. Tratase del colombianu Sebastián Yatra, unu de los artistes del momentu, que va ufiertar un conciertu n’Avilés, n’esclusiva para toa Asturies, el martes 19 de xunetu. Va Ser nel Pabellón de La Madalena, a les 20.30 hores.

Entamáu por GTS y Planet Events  Live Nation, cola collaboración del Conceyu d’Avilés, va realizase una preventa d’entraes al traviés de la web www.planetevents.es, dende esti llunes, 2 de mayu, a les 12.00 hores, con llende hasta’l miércoles 4 de mayu, a les 11.00 hores. Y a partir d’esti miércoles 4 de mayu, dende les 12.00 hores, podrán adquirise tamién al traviés de la web de Ticketmaster y de El Tayu Inglés.

Cola so xira “Dharma”, que toma’l nome del so últimu álbum, Sebastián Yatra, va percorrer mediu planeta, con más d’una ventena de conciertos n’Estaos Xuníos, casi 20 confirmaos yá n’España, incluyíu’l d’Avilés y únicu n’Asturies, amás de México, onde s’atopa estos díes, Colombia, Chile o Arxentina.

“Dharma” ye un términu que tien el so orixe nel idioma sánscritu, y como esplica’l cantante, vien ser lo opuesto al Karma, “lo que llega a la vida poles coses que faes bien, ye un regalu”, o lo que ye lo mesmo, simboliza tolo que pa él significa compartir la so música col públicu.

Los sos siguidores cúntense por millones en tol mundu, y quien s’averen hasta’l Pabellón de Feries y Esposiciones de La Madalena,  que s’acostuma a acoyer a les más grandes estrelles de la música en conciertos de gran formatu, van poder esfrutar de los sos grandes ésitos, que nun paran de sonar, como Robate un besu”, “Traicionera”, “Moza ideal”, “Pareya del añu” o “San Andrés de los Tacones coloraos”.

El tour mundial de Sebastián Yatra ye ensin dulda xuna de les grandes xires realizaes por un artista llatinoamericanu. Y el mesmu artista espresa’l so prestu pol ésitu collecháu: “Tienme bien feliz porque ta diseñada dafechu por que’l públicu esfrute y conecte coles sos emociones, con toes eses coses que pasemos. Con Shows llenos de mensaxes y una producción realmente espectacular. Tuvi qu’apolazar enforma la tema del baille y los preseos (rises). Foi un retu, pero encantóme’l procesu, pos yo mesmu supervisé les cortes musicales, la posición de les lluces, les transiciones, los visuales… Un cientu de detalles a los cualos punximos muncho amor”.

Tamién te podria gustar