Portada Cine Scorsese va rodar ‘Killers of the Flower Moon’ con De Niro y DiCaprio en febreru del 2021

Scorsese va rodar ‘Killers of the Flower Moon’ con De Niro y DiCaprio en febreru del 2021

by redacción asturnews

Killers of the Flower Moon, la nueva película que prepara Martin Scorsese tres L’irlandés y que va tar protagonizada por Leonardo DiCaprio y Robert De Niro, va empezar el so rodaxe finalmente en febreru de 2021. Primeramente, les grabaciones diben tener llugar el pasáu mes de marzu, pero tuvieron que detenese por cuenta de la pandemia del coronavirus.

Anguaño, la producción ta trabayando nos protocolos de seguridá necesarios pa un rodaxe de manera segura. “La información más recién que tengo ye que van empezar a rodar en febreru de 2021, por cuenta de la Covid-19. Van Tar filmando mientres, aprosimao, mientres 16 selmanes”, esplicó’l xefe principal de la comunidá de Osage, Geoffrey Standing Bear, n’una entrevista para Osage News.

“Van empezar a treslladase equí en silenciu”, amestó Bear, detallando que va ser “ente payares y avientu” cuando l’equipu de rodaxe instalse na zona, asitiada en Oklahoma. Colo cual, si tou sale según lo programao, el rodaxe va durar cuatro meses y va rematar a mediaos de 2021, lo qu’indica que’l filme nun va tar llistu hasta finales de 2022, como bien llueu.

La película, descrita como’l primera western del cineasta, basase nel esitosu llibru de non ficción del mesmu títulu al cargu de David Grann, conocíu n’España como Los asesinos de la lluna, y recrearía unu de los episodios más siniestros de la moderna hestoria norteamericana. Y ye que nos años 20 el condáu de Osage, habitáu casi íntegramente por miembros d’esta tribu nativu americana, foi afaráu por una serie d’asesinatos aguiyonaos pol petróleu y el racismu, que motivaron la mediación d’un FBI acabante fundar.

Tamién te podria gustar