Portada Cine Scarlett Johansson estrénase como Jusanagi nel brutal tráiler de ‘Ghost in the Shell’

Scarlett Johansson estrénase como Jusanagi nel brutal tráiler de ‘Ghost in the Shell’

by redacción asturnews

El tráiler de la versión n’imaxe real de Ghost in the Shell déxanos brutales imaxes nes que Scarlett Johansson conviértese na Mayor Motoko Kusanagi, una dura máquina de matar. L’actriz encarna a la Mayor Motoko Kusanagi na película empobinada por Rupert Sanders que se va estrenar en marzu de 2017.

Convertida na Cyborg de la comandante Motoko Kusanagi, el personaxe de l’actriz de Los Vengadores lidera la Sección 9, un departamentu encargada d’atayar ataques informáticos, que la so principal amenaza llega de manos d’un hacker que quier destruyir toles operaciones rellacionaes cola cibertecnología de la compañía Hanka Robotic. Disparos, acción y d’escenariu un Tokio convertíu na ciudá de la más alta tecnoloxía qu’amuesen cómo Rupert Sanders dexó guiños a la película orixinal d’animación de Mamoru Oshii como la mítica escena en cayida llibre de la Mayor.

Ta previsto que Ghost in the Shell llegue a la gran pantalla’l 31 de marzu de 2017. La cinta cunta con guión de Jonathan Herman (Straight Outta Compton) y Jamie Moss (Dueños de la cai) y va basase nes hestories orixinales de Masamune Shirow, y non en nengún spin-off de la mesma. Va Tar producida por Avi Llabrái (Iron Man, Los cuatro fantásticos), Ari Llabrái (Iron Man, The Amazing Spider-Man) y Steven Paul (Wolves).

Tamién te podria gustar