Portada Conceyos Sara Cano Compañía de Danza trai “Vengo!” a Xixón

Sara Cano Compañía de Danza trai “Vengo!” a Xixón

by redacción asturnews

Esti xueves 14 d’ochobre de 2021 a les 20:30, nel Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón Sara Cano Compañía de Danza va represenar “Vengo!” en Xixón.

Tomando como referencia la conocida lletra de La Molinera, un clásicu de la tradición oral castellana, naz esti tributu al folclore vistu dende una perspectiva actual, onde presente y tradición se aúnan para faer una relectura de les nueses señes d’identidá y los nuesos raigaños.

La reconocida baillarina y coreógrafa Sara Cano, con una trayectoria ecléctica y que toma dende la danza española al flamencu, pasando pola danza contemporanea o’l folclore, propón un espectáculu nel que les persones conecten, dancien y sienten, nun espaciu plural y de diálogu nel que la danza flúi más allá de les formes y les etiquetes, tomando como puntu de partida’l raigañu del nuesu folclore.

Con Vengo!, Cano afonda na idea del folclore como un arte vivo y cambiante, abiertu a la evolución y que conecta col presente para conciliar d’ónde venimos y escontra ónde vamos.

Centru de Cultura Antiguu Institutu

Organizador: Departamentu d’Innovación Cultural
Places: Aforu llindáu Cuando:
14 d’ochobre de 2021 a les 20:30

Más información

Tamién te podria gustar