Portada Música Sancionen a La Polla Records con 6.000 euros por nun respetar les normes sanitaries

Sancionen a La Polla Records con 6.000 euros por nun respetar les normes sanitaries

by redacción asturnews

La banda de punk rock alavesa La Polla Records foi sancionada pol Gobiernu Vascu con multes que sumen 6.000 euros por incumplir les normes sanitaries de prevención de la covid-19 en dos conciertos que celebró en Vitoria los díes 17 y 18 del pasáu mes d’avientu.

El Departamentu de Salú confirmó esti vienres pasáu qu’impunxo al grupu musical la máxima sanción prevista, un total de 3.000 euros per cada conciertu. D’esta manera, los responsables de la xira tendrán d’abonar un total de 6.000 euros al erariu públicu por cometer les mesmes infracciones en dambos eventos: nun esixir a la entrada’l pasaporte covid y la documentación acreditativa, ya incumplir la obligatoriedá del usu de mázcaru.

La denuncia unviola’l Departamentu de Seguridá del Gobiernu Vascu y nella constátase la comisión d’estes infracciones nes actuaciones realizaes los díes 17 y 18 d’avientu de 2021 nel Pabellón Buesa Sable de Vitoria-Gasteiz. Nun comunicáu, la Conseyería de Salú recuerda qu’en dambes feches Euskadi atopar en situación d’emerxencia sanitaria, lo que supon l’aplicación del procedimientu sancionador contempláu na Llei vasca 2/2021, de 24 de xunu, de midíes para la xestión de la pandemia de covid-19. En base a esa norma, impónense dos tales multes de 3.000 per cada conciertu, polo que se tipifica como infracción grave en grau menor.

Tamién te podria gustar