Portada Lliteratura San Martín del Rei Aurelio celebra la III Selmana del Llibru Infantil y Xuvenil

San Martín del Rei Aurelio celebra la III Selmana del Llibru Infantil y Xuvenil

by asturnet

L’Entregu va acoyer ente los díes 22 y 29 d’ochobre la celebración de la tercera Selmana del Llibru Infantil y Xuvenil. Les xornaes tán organizaes poles conceyalíes d’Educación y Cultura del ayuntamientu de San Martín del Rei Aurelio y a lo llargo de siete díes van desenvolvese diverses actividaes empobinaes al fomentu de la llectura ente los más mozos y a dar a conocer la lliteratura escrita pa un públicu tan desixente como agradecíu.

La tercera edición de la Selmana del Llibru Infantil y Xuvenil inaugúrase mañana viernes 22 a les 19,00 hores cola asistencia del alcalde de San Martín del Rei Aurelio. La primer actividá de les xornaes va ser una conferencia ufiertada pola responsable de lliteratura infantil y xuvenil de la editorial Anaya, Isabel Morueco titulada “Encuentro con la lectura”. Al empar de la inauguración de les xornaes ábrese al públicu nel Teatru Municipal de L’Entregu la esposición ’75 años de Tintín’, ellaborada polos alumnos y profesores del colexu El Parque de Blimea.

Los díes 23 y 24 d’ochobre la compañía de teatru llangreana ‘Kumen’ va entamar nel parque La Llaguna l’actividá ‘Cuentos den la Caja’, pensada especialmente pa un públicu mozu. Hasta’l día 29 d’ochobre van desendolcase una serie d’actividaes complementaries a la Selmana del Llibru Infantil y Xuvenial como talleres d’animación a la llectura, de globoflexa, presentaciones de llibros y obres de teatru. Mientres duren les xornaes les llibreríes del conceyu de San Martín del Rei Aurelio van ufiertar un descuentu del 10 por cientu na lliteratura empobinada a neños y rapaces.

Tamién te podria gustar