Portada Conceyos Samartín prepárase pa celebrar la Selmana de les Lletres Asturianes

Samartín prepárase pa celebrar la Selmana de les Lletres Asturianes

by asturnet

La Conceyalía de Cultura presentó los actos pa la celebración de la Selmana de les Lletres Asturianes, cola que pretende fomentase la llectura de lliteratura asturiana, poner en valor la cultura d’Asturies ya impulsar la normalización de la llingua asturiana ente la xente mozo. Los actos van desenvolvese del 30 d’abril al 4 de mayu na Casona del Bravial y van cuntar cola participación d’alumnos d’Educación Secundaria del conceyu.

La selmana va arrincar cola inauguración de la esposición “Campañes de normalización llingüística nel conceyu de Samartín”, que ye un repás per toles campañes feches nesti sentíu dende l’añu 2005 en distintos ámbitos: enseñu, comerciu, hostelería o alministración llocal, ente otros. L’horariu de visita, mientres tol mes de mayu, ye de 9 a 14 hores.

El miércoles 2 de mayu, a les 9,00 hores, alumnos del IES Virxe de Cuadonga van visitar la Casona del Bravial pa ver la esposición y conocer el Muséu de la Memoria y l’Oficina de Normalización Llingüística.

Al otru día, el xueves 3 de mayu a les 10:30 hores, va tener llugar la presentación del llibro ‘Memorial del monstruu’, de Dolfo Camilo Díaz, gallardonáu col Premiu Montesín de Lliteratura Xuvenil nel añu 2010. Va asistir como públicu invitáu alumnos del IES Juan José Calvo Miguel.

A lo último, dende’l perfil en facebook de la Oficina de Normalización Llingüística convidase a la población a publicar na so muria testos inéditos o reproducciones d’autores n’asturianu, colos que van participar nel sortéu d’un llote de llibros.

Tamién te podria gustar