Samartín del Rei Aurelio pieslla’l XVII Certame Nacional de Cortometraxe Aula 18

13 09:44 2014 Imprimir

El Conceyu Samartín del Rei Aurelio va abellugar el pieslle esti sábadu 15 de payares del XVII Certame Nacional de Cortometraje Aula 18 nel intre d’una gala que se va celebrase nel Teatru Municipal, en L’Entregu. Mientres la ceremonia, que va escurrir envolubrada nun espectáculu musical inspiráu nel llargumetraxe “Billy Heliot”, van dase a conocer los galardonaos y van apurrise les correspondientes distinciones.

La gala va entamar cola proyección de los curtiumetraxes que más votos del públicu recibieron demientres la so proyección nel Teatru Municipal y distintes sales públiques na segunda quincena del pasáu mes d’ochobre. El votu del espectador, qu’exerze como xuráu, volvió bater record de participación, degolando la barrera de los 6.000 y superando la participación d’años anteriores.

El primer, segundu y tercer premiu, según el galardón al meyor curtiumetraxe empobináu o rodáu n’Asturies va salir d’ente los diez trabayos más votaos: Sájara, de Juanan Martínez (Madrid); Democracia, de Borja Cobeaga (San Sebastián);Cuerdes, de Pedro Solís (Madrid); El mio primer besu, d’Albert Manich (Barcelona); Sequence, de Josep Prim (Barcelona); Tupper, de Javier Pumar (Vigo);Eladio y la puerta interdimensional, de María Giraldez y Miguel Provencio (Madrid); Porsiemprejamón, de Ruth Díaz (Cantabria); El cascu de Xúpiter, de Diego Pérez y Chechu Llión (La Rioxa); y Bikini, d’Óscar Bernacer (Valencia).

Pela so parte, los nomaos a la Meyor Interpretación Masculina y Femenina son: Karra Elejalde y Ruth Díaz por El cascu de Xúpiter’; Beatriz Olivares por ‘Sajara’; Asier Etxaendía en ‘Porsiemprejamón’; Oscar Ladoire, por Democracia’; y Marta Larralde por Los Güesos del fríu’.

Na Sección Asturiana, los favoritos al premiu a la meyor dirección o producción na comunidá son: Hala la mio neña hala, de Pablo A. Quiroga (Candás); Safari, de Gerardo Herrero (Madrid); y ¿Quién ye Llibertá Lionetti?, de Juan Carlos Álvarez (Uviéu).

Tres la proyección de los curtiumetraxes premiaos y antes de la entrega de los galardones, la escuela de baille Dancia Asturies, de Llangréu, va poner n’escena una reinterpretación musical del llargumetraxe Billy Heliot, Stephen Daldry, que va concluyir cola representación de ‘El Baille de los cisnes’.

  Article "tagged" as:
  Categories:
Loading Facebook Comments ...