Portada Sociedá Samartín celebra la Selmana de les Lletres dende’l llunes

Samartín celebra la Selmana de les Lletres dende’l llunes

by asturnet

La Conceyalía de Cultura de Samartín del Rei Aurelio, a traviés de la so Oficina de Normalización Llingüística entama esti añu distintes actividaes pa celebrar la XXXV edición de la Selmana de les Lletres Asturianes, y failo con un programa que se va desendolcar a partir del llunes 5 de mayu y que ya se vien anunciando col cartelu de la semeya cuntando cola collaboración d’editoriales como Asturtoons nes actividaes destinaes a centros educativos del conceyu.

Los actos entamen esi llunes 5 de mayu cola inauguración de la esposición “Asturtoons y les Lletres Asturianes”, una muestra na que se va facer un repasu pela trayeutoria d’esta editorial dedicada a la lliteratura infantil. La esposición va tar abierta al públicu hasta’l día 23 de mayu n’horariu de 9 a 13 h. de llunes a vienres.

Siguiendo colos actos previstos, esti añu celébrase la 4ª edición de los Alcuentros con Escritores, actividá na qu’un grupu d’escolinos o escolinos fala autores sobre ún de los sos llibros, y na que yá participaron n’ediciones pasaes escritores como Lluis Portal, Vicente García Oliva o Adolfo Camilo Díaz.

Esti añu van llevase a cabu dos alcuentros sobre dos novedaes editoriales d’Asturtoons. El primeru d’ellos va tener llugar el martes 6 de mayu na Casona del Bravial a les 10 h. Un grupu d’escolinos y escolines de primeru de primaria del Colexu Públicu El Parque de Blimea van falar col dibuxante y escritor Enrique Carballeira sobre’l so llibru “Una mascota pa Carola”.

Pela so parte’l miércoles 7 de mayu a les 11 h. otru grupu de quintu y sestu de primaria del Colexu Públicu Rei Aurelio de Sotrondio van tratar delles cuestiones rellacionaes col llibru “El misteriu del Vassilius Destounis”, escritu por Jorge Fernández. Los dos grupos participantes nestos talleres van visitar tamién la esposición sobre la editorial Asturtoons de la mano d’Enrique Carballeira.

Durante’l mes de mayu les actividaes d’esta selmana van complementase con una presentación abierta al públicu de los dos llibros mentaos xunto con otru llibru de Xavier Frías Conde de reciente edición tituláu “El misteriu de les histories que s’escribíen soles”.

En resume, unos actos destinaos a averar la llingua y la lliteratura asturiana a les xeneraciones más moces, faciéndolos participar d’un mou activu na conocencia del mundu editorial, los escritores y los llibros.

Tamién te podria gustar