Saltadera presenta esti llunes un nuevu poemariu d’Alejandra Sirvent

Saltadera presenta esti llunes un nuevu poemariu d’Alejandra Sirvent
08 mayu 14:27 2017 Imprimir

Ediciones Saltadera cierra la Selmana de lesLletres cola presentación del llibru d’Alejandra Sirvent El reló de Sherlok Holmes, númberu 3 de la colección de poesía «Patache» nun actu que va celebrase mañana llunes 8 de mayu a les 19 hores na Llibrería Cervantes d’Uviéu.

Na poesía d’Alejandra Sirvent, qu’aspira a la guapura consciente de la dura realidá d’un mundu al empar bellu y tarrecible, xúntense esperiencia cultural y esperiencia de vida. «Mancar cola entruga, en cuenta de sanar cola repuesta», escribió Sirvent a manera de declaración d’intenciones nuna poética. La so obra enfusar nos aspeutos más escuros del llinguaxe en busca de les realidaes menos oxetives o evidentes. Xuega cola escritura automático, col puru instintu, pa crear esllumantes imaxes d’enorme plasticidad, corporales, orgániques, sensibles al tactu, a la vista y al escuchu; constrúi asina una poesía material, apinada de resonancies metafísiques, de pasión fría. Formalmente cuidada, con un notable dominiu de la dicción poética y un llinguaxe que se mueve ente la tradición lliteraria y l’asturianu de casa, los versos d’esta autora preséntense arropaos por una selección de símbolos que nun pueden despintar por completu la introspeición a la que somete la so propia vida.

Alejandra Sirvent (Pravia, 1980), llicenciada en Derechu pola Universidá d’Uviéu, alterna la escritura n’asturianu y castellán. Ye autora d’Aquel amanecer (Premio Asturies Nuevu 1997) y de la plaquette Última materia (2005). En 2016 publicó la novela Los güéspedes del globu enllordiáu d’oru. La so poesía ta recoyida n’antoloxíes como Aere perennius (2004) y La prueba del once (2015).

  Categories:
Loading Facebook Comments ...