Portada Lliteratura Saltadera presenta esti llunes un nuevu poemariu d’Alejandra Sirvent

Saltadera presenta esti llunes un nuevu poemariu d’Alejandra Sirvent

by redacción asturnews

Ediciones Saltadera cierra la Selmana de lesLletres cola presentación del llibru d’Alejandra Sirvent El reló de Sherlok Holmes, númberu 3 de la colección de poesía «Patache» nun actu que va celebrase mañana llunes 8 de mayu a les 19 hores na Llibrería Cervantes d’Uviéu.

Na poesía d’Alejandra Sirvent, qu’aspira a la guapura consciente de la dura realidá d’un mundu al empar bellu y tarrecible, xúntense esperiencia cultural y esperiencia de vida. «Mancar cola entruga, en cuenta de sanar cola repuesta», escribió Sirvent a manera de declaración d’intenciones nuna poética. La so obra enfusar nos aspeutos más escuros del llinguaxe en busca de les realidaes menos oxetives o evidentes. Xuega cola escritura automático, col puru instintu, pa crear esllumantes imaxes d’enorme plasticidad, corporales, orgániques, sensibles al tactu, a la vista y al escuchu; constrúi asina una poesía material, apinada de resonancies metafísiques, de pasión fría. Formalmente cuidada, con un notable dominiu de la dicción poética y un llinguaxe que se mueve ente la tradición lliteraria y l’asturianu de casa, los versos d’esta autora preséntense arropaos por una selección de símbolos que nun pueden despintar por completu la introspeición a la que somete la so propia vida.

Alejandra Sirvent (Pravia, 1980), llicenciada en Derechu pola Universidá d’Uviéu, alterna la escritura n’asturianu y castellán. Ye autora d’Aquel amanecer (Premio Asturies Nuevu 1997) y de la plaquette Última materia (2005). En 2016 publicó la novela Los güéspedes del globu enllordiáu d’oru. La so poesía ta recoyida n’antoloxíes como Aere perennius (2004) y La prueba del once (2015).

Tamién te podria gustar