Portada Plástiques Salen a la lluz dos pieces de Miguel Ángel

Salen a la lluz dos pieces de Miguel Ángel

by redacción asturnews

Dos escultures de Michelangelo Buonarroti (Miguel Ángel), que tán feches en madera policromada y hasta ágora yeren desconocíes y daten de 1494, presentáronse güei al públicu. 

L’Art Research Foundation realizó tamién a un estudiu detalláu de les escultures. El profesor de Munich y doctor Hermann Kühn llevó a cabu un analís alrodiu de los pigmentos y axentes venceyantes y l’exame de la superficie y la secuencia de les capes nes secciones cruciales, asina como so aspeutu sol microscopio, verifiquen de forma clara que les pintures representen una policromía primera o orixinal.

Amás, los analises de los pigmentos y axentes venceyantes confirmen el momentu d’orixe como alredor de 1494 y el país d’orixe como Italia. L’investigador escribió amás un informe sobre l’estáu de preservación nel que los dos escultures descríbense como en bien bon estáu, cuntando con que tienen más de 500 años d’antigüedá y caltienen la so condición orixinal ya impecable, incluyendo la pintura.

El cifráu del sieglu XIV llevose a cabu per mediu del doctor G. Bonani, del Institute for Particle Physics del Swiss Federal Institute of Technology. El fecháu de la madera, que se llevó a cabu usando tecnoloxía AMS (espectrometríes de mases con aceleradores), demostrada col añu asumíu (1494) taba dientro del marcu de tiempu cubicáu, con una probabilidá del 100%.

Dempués de confirmar el períodu de creación, llevóse a cabu les comparances d’estilu con otres obres del autor yá confirmaes. Y foi imposible afayar un solu elementu estilista nes escultures que pudiera nun encaxar cola obra auténtica de Miguel Angel.

Tamién te podria gustar