Portada Lliteratura Sale a la vienta’l llibru perdíu de J.R.R. Tolkien

Sale a la vienta’l llibru perdíu de J.R.R. Tolkien

by redacción asturnews
tolkien - Foto: Julianne (https://www.flickr.com/photos/ulianne/)

Esti xueves pasáu salió a la vienta n’Estaos Xuníos y el Reinu Xuníu La cayida de Gondolin, el nuevu llibru de J.R.R. Tolkien, publicáu por HarperCollins. Hasta agora creíase que yera Beren y Lúthien l’últimu testu qu’escribiera’l ceador del universu d’El Señor de los aníos, pero’l so fíu Christopher guardaba entá un as na manga y llanza la obra agora, dempués de 100 años de ser escrita.

Acordies con John Garth, quien escribió Tolkien y la Gran Guerra (2003), l’autor británicu probablemente escribió la primer versión del testu en 1917, mientres taba nel hospital recuperándose dempués de resultar mancáu na Batalla de Somme, en 1916, mientres la Primer Guerra Mundial.

Ilustráu por Allan Llei, La cayida de Gondolin completa la triloxía de cuentos de la Tierra Media qu’entamó en 2007 con Los fíos de Húrin y siguió en 2017 con Beren y Lúthien. Christopher Tolkien, el fíu de 93 años del célebre autor aseguró nel prólogu d’esti llibru que yera’l postreru. Y en el prólogu del nuevu exemplar, vuelve aportunar en que ye’l postreru que faltaba por editar. Christopher dedicóse a compilar, analizar y publicar la obra póstuma del so padre desque finó en 1973.

N’España inda tendremos d’esperar un pocu hasta que llegue a les llibreríes esti nuevu volume, compuestu por 304 páxines, que narra l’ascensu d’un gloriosu pero escondíu reinu de los elfos, Gondolín, que depués va sufrir xuna tráxica destrucción a manos d’un escuru exércitu. Los fechos asoceden milenios antes de los acontecimientos d’El Señor de los Aníos y ente los sos principales personaxes atópense: Turgon, rei y fundador de Gondolin, y Morgoth, el primer ‘Señor Escuru’, al cargu de orcos y balrogs.

Tamién te podria gustar