Portada Lliteratura Sal a la cai’l segundu númberu de Brixel, Revista de lliteratura

Sal a la cai’l segundu númberu de Brixel, Revista de lliteratura

by asturnet

L’axencia de comunicación B. Alto Creativos acaba de sacar a la cai’l segundu númberu de la segunda época de la revista Brixel, una publicación añal dedicada , principalmente, a la lliteratura escrita n’asturianu, anque ensin dexar de llau a autores y testos relevantes de la lliteratura universal. Nesti sen, Brixel garra, como revista añal, el relevu del suplementu lliterariu del mesmu nome que, ente xunu del 2010 y xineru del 2012 se publicara col periódicu Les Noticies con una periodicidá mensual.

Esti segundu númberu abre con un artículu de Manuel Campa n’alcordanza del poeta Felipe Prieto, fallecíu en xunetu d’esti añu, y sigue con una entrevista a la escritora Consuelo Vega, que vien de publicar el llibru de rellatos Más espeso que l’agua. Ente los artículos de fondu, destaquen los dedicaos a la poesía de Kavafis (qu’escribe Henrique G. Facuriella) y d’Eugénio d’Andrade (al cargu de Raquel Fernández Menéndez), poesía qu’hai poco editó n’asturianu la editorial Saltadera (Xosé Gago foi’l traductor de Los 154 poemes de Kavafis, mentes qu’Antón García fixo la escoyeta y la versión asturiana de l’antoloxía Les manes enceses, dedicada al poeta portugués).

Pela so parte, Raquel Friera destaca la importancia que tuvo la primer edición d’El Principín n’asturianu (de la que se cumplieron yá 30 años), Rosario Hernández Catalán fai repasu de los festivales teatrales de más sonadía nel espaciu rural y Juan Carlos Aparicio, na sección d’artes plástiques, mira pa la colección pictórica tan importante que foi axuntando la familia Masaveu. En cuantes al articulismu lliterariu, hai que destacar los testos de Xosé Bolado y Sibisse Rodríguez, mentes que, nel terrén de la creación, la revista ufre cuatro cuentos de José Luis Rendueles y dellos poemes del gallegu Eusebio Lorenzo Baleirón, que traduz Antón García.

Nun se puen escaecer tampoco les entrevistes al escritor Xurde Álvarez (que ta acabante de publicar la novela Si’l temblor niega’l fríu) y a Marina Lobo, responsable de la editorial Impronta. La revista complétase cola sección de crítica lliteraria, onde se reseñen con procuru dellos de los títulos más relevantes que se publicaron n’asturianu a lo llargo de los últimos doce meses, tanto de narrativa como de poesía o teatru, ensin escaecer la lliteratura infantil o’l cómic.

La publicación, de la que s’imprimieron 5.000 exemplares, pue garrase de baldre nes biblioteques públiques d’Uviéu (El Fontán), Xixón (Xovellanos y Antiguu Institutu), Avilés (Casa de Cultura), Mieres, Llangréu, Samartín del Rei Aurelio, Llaviana y La Pola Siero, amás d’en llibreríes y quioscos de toa Asturies. Tamién se pue consultar per internet na dirección http://www.balto.es/p/brixel.html.

Más información

Tamién te podria gustar