Portada Sociedá Sabino Fernández Campo afala a la non enseñanza del asturianu

Sabino Fernández Campo afala a la non enseñanza del asturianu

by asturnet

L’ex-xefe de la Casa Real nel marcu d’una conferencia sobre Xovellanos dio’l so parecer sobre la llingua asturiana y l’estatutu d’autonomía. Pal Conde Llatores la oficialidá ye “esaxerada” y defendió’l castellanu como llingua universal«Deberíamos estudiar inglés en vez de bable». Sobre la presencia del asturianu nel estatutu d’autonomía afaló a llendar la situación poniendo dalguna pallabra n’asturianu como “Gijón con equís”.

Sobre la denominación del país Fernández Campo aseguró que “se puede tar mui bien llamándonos, a la vez, Asturies y Principáu”.
L’ex-xefe de la Casa Real tamién tuvo pallabres sobre la negociación del gobiernu español cola organización ETA como que condicionaba’l resultáu del discutiniu a les concesiones del gobiernu dao que “si durante trenta años tuvieron matando p’algamar una serie coses, estráñame qu’ensin les algamar puedan dexar de matar”
La intervención del Conde Llatores encuadrábase dientro de los Cursos de branu de la Granda, organizaos pola Fundación Escuela Asturiana de Estudios Hispánicos, y en concretu nel ciclu El Pensamiento Español.

Tamién te podria gustar