Portada Sociedá Saberu acueye dos xornaes alredor de la llingua asturlleonesa

Saberu acueye dos xornaes alredor de la llingua asturlleonesa

by asturnet

El conceyu de Saberu, asitiáu al surestes d’Asturies, yá en territoriu de Lleón, va acoyer la celebración de la quinta edición de les Xornaes en Defensa del Patrimoniu Hestóricu y Cultural de la cuenca de Saberu, entamaes polos Amigos del Muséu Mineru-Ferrería de San Blas. L’alcuentru va dedicase nesta ocasión al estudiu de la filoloxía asturiana, con especial atención pa la fala llocal.

Güei, martes 17, a les siete y media la tarde, va celebrase la conferencia «Un patrimoniu común de asturianos, lleoneses, zamoranos y tresmontanos: la llingua asturlleonesa güei», a cargu de Fernando Álvarez-Balbuena García, Llicenciáu en Filoloxía Hispánica y profesor del Departamentu de Filoloxía Clásica y Románica de la Universidá d’Uviéu.

Na segunda xornada, que se celebra mañana miércoles, representantes de La Caleya, Facendera y Furmientu van falar de «Las asociaciones para la defensa de la llingua llionesa: su razón de ser», falando darréu Nicolás Bartolomé Pérez de «La lliteratura popular oral llionesa». Les xornaes van rematar darréu cola presentación del documental “Asina Falamos”.

Tamién te podria gustar