Portada Cine Rueden un documental sobre Azorín con motivu del 50 aniversariu la so muerte

Rueden un documental sobre Azorín con motivu del 50 aniversariu la so muerte

by redacción asturnews

La Diputación d’Alicante ta rodando un documental sobre l’escritor de la Xeneración del 98 José Martínez Ruiz, más conocíu como Azorín, con motivu en 2017 del quincuaxésimu aniversariu de la so muerte, nel que se van amosar la so faceta más humanista y aspeutos desconocíos d’él.

Asina lo esplicó esti día’l diputáu provincial de Bon Gobiernu, Adrián Ballester, quien presentó en rueda de prensa’l proyectu del documental Azorín. La imaxe y la palabra, xuntu al diputáu provincial de Cultura y Educación, César Augusto Asencio, y el productu executivu d’esti trabayu, Joan Vicent Hernández.

La cinta entamó a rodase’l pasáu mes de xunetu nel pueblu natal de Azorín (1873-1967), Monóvar (Alicante), onde s’atopa casar muséu dedicada a él, y siguió pol conceyu alicantín de Petrer, Yecla (Murcia) y Valencia. Nos próximos meses, l’equipu de grabación va treslladase a otros escenarios, como Madrid, Barcelona, A Coruña, Santiago de Compostela, Toledo, Ávila, Segovia y París.

“Nun va ser un documental al usu, yá que va ser el mesmu Azorín, al traviés de los sos escritos y frases, el que nos cunte les sos vivencies”, adelantró Hernández. “Esti relatu, que va tar locutado por José Antonio Bernal, consideráu una de les grandes voces del cine español, va completar con aportaciones de distintos profesionales y espertos”, indicó.

Asina, el reportaxe ta previstu que cunte cola participación, al traviés d’entrevistes, d’especialistes de prestíu de la obra del alicantín, como el escritores Mario Vargas Llosa (Premio Nobel de Lliteratura), Andrés Trapiello, Javier Abarganes o Joaquín del Valle-Inclán (nietu de Valle-Inclán).

El presidente de la Real Academia Española (RAE), Darío Villanueva; el director del Institutu Cervantes de París, Juan Manuel Bonet, el periodista, articulista y galerista Manuel Vicent o la editora del diariu ABC Catalina Luca de Tena son otros de los espertos y profesionales colos que se va cuntar pa la ellaboración d’esti trabayu, según fontes de la Diputación d’Alicante.

El rodaxe prevé rematase nel próximu mes d’ochobre, dempués del procesu de montaxe y edición. El documental, que s’envalora que va tener una duración d’aprosimao una hora, va ser estrenáu’l 2 de marzu de 2017, coincidiendo col quincuaxésimu aniversariu de la muerte de Azorín.

Tamién te podria gustar