Portada Emigración Rosario y Paraná acueyen el Día de Les Lletres nel Esterior 2011

Rosario y Paraná acueyen el Día de Les Lletres nel Esterior 2011

by asturnet

La Comisión Delegada del Conseyu de Comunidaes Asturianes apautóse esti vienres en que’l Día de Les Lletres nel Esterior seya esti añu, los díes 8 y 9 d’abril, nos Centros Asturianos de Rosario y Paraná na República Arxentina. Nel 2010 fízose en Castellón y Barcelona y nel 2009 nos centros asturianos de Lausanna y Berna en Suiza.

El Conseyu de Comunidaes Asturianes, qu’entama esta actividá dende hai años en collaboración cola Dirección Xeneral de Política Llingüística y l’Academia de la Llingua, aprovechó tamién pa facer anuncia de que se ta trabayando yá nel programa.

La Escuela de Branu d’Asturianía, que se desarrolla tolos años na segunda quincena de xunetu, va tener esti añu alumnos y alumnes de nueva incorporación col entamar de la cuarta promoción. El programa d’estos cursos de branu inclúin 300 hores lectives distribuyíes en trés cursos o niveles a realizar n’Asturies nos meses de xunetu, tres los que s’entrega el diploma acreditativu de la formación.

La Comisión Delegada del Conseyu de Comunidaes Asturianes ye l’órganu consultivu y d’asesoramientu en materia d’emigración de les instituciones de la Comunidá Asturianes y tien por presidente al que dirixera la COnseyería de Cultura del Principáu hai años en dellos gobiernos socialestes. Manuel Fernández de la Cera.

Tamién te podria gustar