Portada Música Rosana presenta discu esti vienres nel Teatru Xovellanos

Rosana presenta discu esti vienres nel Teatru Xovellanos

by asturnet

El Festival de la Pallabra organiza esti vienres 5 de marzu, nel Teatru Xovellanos, la presentacón del últimu trabayu discográficu de l’artista “A las buenas y a las malas”. El conciertu va entamar a les 20:30 hores y nél, la cantante canaria va dexar espaciu pa delles de los sos temes de siempres.

Rosana ñació en Lanzarote, Islles Canaries, y ye la pequeña d’una familia d’ocho hermanos. A los venti años treslladóse a Madrid, onde estudió harmonía y guitarra. Anque Rosana lleva más de diez años xubida a los escenarios, con más d’ocho millones de discos vendíos en tol mundu, batiendo récords de vientes.

Nesti tiempu dio más de 500 conciertos n’Europa, América y Asia y recibió cientros de premios, siendo record de ventes en más de trenta países, y más de catorce selmanes consecutives nel estáu español.

Quentin Tarantino utilizó dos temes na película “Curled” y en 1998 compunxo y produció l’himnu oficial de la Selección pal mundial de Fútbol de Francia.

N’abril de 2009 Rosana edita’l so nuevu trabayu discográficu “A las buenas y a las malas”, el so quintu discu d’estudiu, producíu por ella mesma. Como n’anteriores trabayos Rosana ye la compositora de la lletra y la música de tolos sos cantares, Nesta ocasión participa entá más como músicu. Ye un discu con aires más roqueros que los primeros, tal que yá dexó ver nel so anterior trabayu d’estudiu “Magia” (2005). La presencia de les guitarres faise más evidente y tomen mayor protagonismu. Les lletres tienen un calter más comprometíu y una carga social importante.

Tamién te podria gustar