Portada Música Rosalía ye la quinta meyor artista nos BBC Sound 2019

Rosalía ye la quinta meyor artista nos BBC Sound 2019

by redacción asturnews

Rosalía quedó como la quinta meyor artista nos premios BBC Sound 2019, tal como dio a conocer la mesma cadena pública esti llunes. Nun artículu na web, destacóse que’l flamencu nunca se fixera un llugar a los rankings del Reinu Uníu y que l’artista, de 25 años, “ta camudando’l flamencu amestando les sos palmes y la so ‘melisma’ a los soníos y l’actitú del hip hop”.

Nel mesmu artículu, apúntase qu’el 2019 “podría ser el de la esplosión de la estrella catalana”. Rosalía quedara ente los diez finalistes del galardón que la cadena pública considera que tienen xuna carrera n’ascensu.

La cadena pública empezó esti llunes a desvelar los cinco meyores artistes a Radiu 1 y BBC News. N’ediciones anteriores, el galardón estremó estrelles como Haim, Sam Smith, Years&Years y Michael Kiwanuka.

Rosalía publicó apocayá más d’un mes el so segundu álbum, El Mal Querer (Sony Music), formáu por 11 cantares y que narra la hestoria d’un amor tóxicu y les distintes etapes, de lluces y solombres, que traviesa’l personaxe protagonista.

Tamién te podria gustar