Portada Música Rosalía trai de vuelta la bulería con ‘Pienso nel to mirá’

Rosalía trai de vuelta la bulería con ‘Pienso nel to mirá’

by redacción asturnews

Rosalía lleva la bulería por soleá al sieglu XXI con Pienso nel to mirá , nuevu capítulu del que va ser el so segundu discu, El mal querer, col qu’espera revalidar l’ésitu de Malamente, discu d’oru y con más de 20 millones de reproducciones d’audiu y vídeu.

La cantante y productora barcelonesa, que debutó con Los Ánxeles, premio Ruiu al meyor discu español del añu para la prensa especializada, adelantró esta selmana pasada temes d’El mal querer nos dos conciertos colos que trunfó nel Sónar de Barcelona y nel festival Cultura Inquieta de Madrid.

Con Malamente como una de les revelaciones de la temporada gracies a so revolucionariu amiestu de cante flamencu, pop, hip hop y ritmos llatinos, Rosalía, llanza agora senciellu y vídeu sol títulu de Piensu nel to mirá, una tema sobro celos nel que s’acompaña del coru de neñes Milagru del barriu de La Ventilla de Madrid, anuncia güei nuna nota Sony Music.

De la so composición, producción y arreglos encargóse ella mesma mano a mano con Pablo Díaz-Reixa, alies El Guincho, y si en Malamente cantaba al son de tangos, en Piensu nel to mirá lleva al sieglu XXI’l ritmu de bulería por soleá anque “ensin dexar de sonar a vanguardista cantar pop”.

La cantante, convertida nun de los fenómenos musicales del momentu, grabó apocayá al pie de los americanos J. Balvin y Pharrel Williams y va debutar como actriz na nueva película de Pedro Almodóvar, Dolor y Gloria.

Tamién te podria gustar