Portada Música Rosalía algama’l Premiu de les Artes Escéniques “Antonio Banderas”

Rosalía algama’l Premiu de les Artes Escéniques “Antonio Banderas”

by redacción asturnews

La cantante española Rosalía, que recibió esta selmana’l Premiu de les Artes Escéniques “Antonio Banderas” de les manos del propiu actor, aseguró que “la fe ye l’idioma del corazón” y que esto ye fundamental para dedicase a les artes escéniques yá que “si consigues entendelo” entós “vas saber ónde dir”.

La cantante, autora del álbum d’ésitu ‘El mal querer’, esplicó que lo más importante pa ella ye la fe, qu’identifica como “l’amor qu’una pon-y a les coses” y qu’implica “querer, amar y sacrificase polo qu’unu quier”. “Ye bien inspirador ver tou esto, ver a persones con tantu talentu qu’estudien lo que-yos gusta”, sentenció Rosalía, que valoró la dedicación que punxo l’alumnáu de la Escuela Cimera d’Artes Escéniques de Málaga, que representó con coreografíes delles temes de l’artista nel escenariu hasta los sos postreru senciellu Aute Cuture. Señaló que “la dedicación ye la base, el llugar del que xuno parte” para dedicase a les artes escéniques para siguir “una visión, una idea que quies convertir” n’una realidá.

L’artista, que guardó l’espectáculu a manera d’homenaxe que l’alumnáu realizó previu a la recoyida d’esti premiu, reconoció que se quedó “ensin palabres” y que tuvo “llorando tol ratu” yá que el trabayu realizáu ye para ella “bien inspirador”. Rosalía interpretó de forma animada pol públicu’l cantar A la to vera, que dedicó a Antonio Banderas con ciñu y que yá interpretó na cinta Dolor y gloria nun flax de la película sobro’l personaxe que’l malagueñu interpreta na infancia.

Pela so parte, l’actor Antonio Banderas, reconoció que Rosalía ye “una muyer acandilante, intelixente y apasionada” que definió non como “presente sinón como futuru de les artes escéniques” n’España. Banderas reconoció que gracies a esta Gala de la Escuela Cimera d’Artes Escéniques de Málaga (Esam) “unu cree qu’hai esperanza” yá que na actualidá “vivimos nun mundu de mediocridá”. “La mio catalana güel una pechá a Andalucía”, bromió Banderas, que reconoció que nesti actu “el premiu” ye Rosalía, tres lo que foi atayáu por aplausos del públicu y vítores de los asistentes.

Tamién te podria gustar