Portada Comunicación RNE rindió homenaxe al autor asturianu Juan José Plans

RNE rindió homenaxe al autor asturianu Juan José Plans

by asturnet

RNE rindía güei homenaxe a Juan José Plans y recupera unu de los postreros radioteatros que protagonizó el periodista y escritor xixonés, que finó’l pasáu día 24, tuvo una dilatada trayectoria en RTVE.

Esti llunes 3 de marzu a les 02.00, en Radio Nacional RNE rendía homenaxe a Juan José Plans. Pa ello, recuperaba un radioteatro de ‘La Bella y la Bestia’ nel que l’asturianu exercía de protagonista masculín. y q’3emitise esti llunes 3 de marzu de 02.00 a 03.00, en Radio Nacional.

RNE recordaba esti llunes al periodista y escritor Juan José Plans al traviés de la emisión d’unu de los últimos programes nos que participó. Tratar d’un radioteatro de ‘La Bella y la Bestia’, realizáu nel Teatru Xovellanos de Xixón, nel que Plans interpretaba’l papel del protagonista.

Juan José Plans empezó la so carrera faciendo reportaxes nel so Xixón natal. En 1965 treslladase a Madrid, ónde empezó la so llarga trayectoria en RTVE. Darréu dirixió’l Centru Territorial de TVE n’Asturies, antes de volver definitivamente a la radio con programes históricos como ‘Sobrenatural’ y ‘Hestories’. Llogró diversos galardones per espacios realizaos pa RNE: el Premiu Nacional de Guión Radiofónicu per Ventana al futuru’ en 1972 y diez años dempués, el Premiu Ondes per España y el Españoles’. Amás, llogró’l Premiu de les Lletres d’Asturies en 2010 en roblando cuatro decenes de llibros: biografíes, relatos curtios y adaptaciones pa radiu y televisión. Finó’l pasáu 24 de febreru con 70 años.

Tamién te podria gustar