Portada Convocatories Ribeseya celebra una carrera de monopatines esti sábadu

Ribeseya celebra una carrera de monopatines esti sábadu

by asturnet

El Club la Rosca Surf & Skate de Ribeseya entama esta actividá pal 3 d’abril, dende les 16 hores. Consiste nun baxada llibre en skate y long skate (patín llargu), na Carretera del Faru de Ribeseya. Pa poder realizar la baxada, la carretera va permanecer cerrada al tráficu mientres tola baxada.

La organización esplica que “nun ye una prueba competitiva” y lo que se busca “ye poder esfrutar de la baxada nun llargu percorríu, alredor d’un quilómetru, ensin tráficu y con un paisaxe espectacular” amás de compartir el día con toles persones aficionaes a esti deporte.

Una vegada rematada la baxada ufiértase una espicha de baldre na Plaza d’Abastos de de la villa, siguida de conciertos, monólogos y “Dj”, tamien de baldre. El llugar de salida de l’actividáye l’aparcaderu asitiáu nel final de la Sablera de Santa Marina.

Pa participar hai que ser mayor d’edá o tener una autorización de los tutores llegales, amás de llevar equipu de protección personal (cascu, rodiyeres).

Más información nel Club La Rosca Surf & Skate, asitiáu na Plaza de la Ilesia 4, baxu; o nos teléfonos 699 283 443 (Susana) y 689 554 629 (Obama)

Tamién te podria gustar