Portada Comunicación Reuters lleva les sos semeyes a Sotu’l Barcu y San Xuan

Reuters lleva les sos semeyes a Sotu’l Barcu y San Xuan

by asturnet

Güei a les siete la tarde inaugúrase na Casa Municipal de Cultura “Teatro Clarín” de Sotu’l Barcu y na casa cultura San Xuan (Castrillón) la muestra “Reuters: imáxenes del mundu en tiempu real”, una colección de más d’un cientu de semeyes de l’axencia de noticies multimedia más importante del mundu. Esta exposición, que n’Uvieu foi vista por más de 28000 persones, va poder visitase hasta’l prósimu 30 de payares.

La exposición ye frutu de la collaboración ente l’Asociación Profesional de Fotoperiodistes Asturianos y REUTERS, l’axencia de noticies multimedia más importante del mundu: una rede mundial, ente na que tán munchos de los más prestixosos fotoperiodistes.

La exposición con copies de gran formatu y excepcional calidá fai un percorríu pela historia mundial más recien enseñando temes tan variaos como los últimos San Fermines, l’entierru de Juan Pablo II, el tsunami n’Asia o los colonos na franxa de Gaza. Ente los retratos destaquen varios polos premios que valieron, como la imaxe d’“una muyer que llora la muerte d’un familiar pol tsunami na India” de Arko Datta o la foto de los presidentes Aznar, Bush y Tony Blair que fixo Sergio Perez nes Azores.

La muestra completase con vitrines con tresmisores y material antiguu usáu polos fotógrafos de l’axencia pa unviar les semeyes dende cualquier parte del mundu.

Tamién te podria gustar