Portada Música Retiren el cartelu del conciertu de Zahara en Toledo

Retiren el cartelu del conciertu de Zahara en Toledo

by redacción asturnews

El promotor priváu qu’entama’l ciclu de concierto ‘Toledo Alive’ optó a lo postrero por retirar el cartelu promocional del conciertu que l’artista Zahara va ufiertar na capital rexonal el próximu 3 de setiembre énte les quexes de Vox por considerar que yera xuna “ofiensa estrema” a la imaxe de la Virxe.

En nota de prensa, el Conceyu de Toledo treslladó al promotor priváu qu’entama’l ciclu de conciertos el malestar amenáu por dellos ciudadanos y colectivos en redol a dichu cartelu promocional. En concreto, Vox Toledo pidió a l’alcaldesa, Milagros Tolón, que retirara’l cartelu promocional. “Tamos ante xuna nueva prevocación intolerable per parte del Conceyu de Toledo que dexó que s’ataque la llibertá relixosa de la mayoría de los toledanos”, señalaba la formación de Santiago Abascal nuna nota de prensa.

Dende’l Consistoriu recuerden qu’esti ciclu de conciertos nun ta incluyíu na programación municipal de la Feria y Fiestes d’agostu nin tampoco ta patrocináu o financiáu pol Conceyu, magar esti martes foi presentáu en see municipal al entender que la propuesta nel so conxuntu arriquez l’ámbitu cultural y d’ociu de la capital rexonal según el so desenvolvimientu económicu, informó’l Consistoriu en nota de prensa.

El Conceyu nin participó na contratación de los artistes que componen la propuesta nin tampoco na edición del cartelu promocional, magar desque tuvo constancia de que’l cartelu promocional referíu podía mancar distintes sensibilidaes treslladó al promotor estes quexes.
El promotor decidió’l cambéu

Coles mesmes, señala qu’esti promotor, que vien desenvolviendo la so actividá profesional dende va munchos años en Toledo y nel restu d’España, optó por retirar dicha imaxe y sustituyir la promoción por otra qu’inclúi los nomes de los artistes y la fecha de celebración de los conciertos.

Tamién te podria gustar