Portada Conceyos Resuelta la convocatoria del catálogu de proyectos de Cultura Tradicional pa esti 2022

Resuelta la convocatoria del catálogu de proyectos de Cultura Tradicional pa esti 2022

by redacción asturnews

Esta selmana pasada fízose anuncia del resolvimientu de la convocatoria pa la selección de propuestes pa la ellaboración d’un catálogu de proyectos de cultura tradicional n’Asturies, pa la so programación nel segundu semestre de 2022 al qu’allegaron un total de 37 profesionales o empreses con 60 proyectos.

El 28 d’abril de 2022 a les 10:30 hores tuvo llugar la xunta de la comisión de valoración de la convocatoria para la selección de propuestes para la ellaboración d’un catálogu de proyectos de divulgación de la hestoria, l’arqueoloxía, el patrimoniu, la cultura popular y la tradición asturiano y posterior programación d’un circuitu d’actividaes culturales nel Principáu d’Asturies, nel segundu semestre de 2022.

Allegaron un total de 37 profesionales o empreses con 60 proyectos, de los que 41 fueren valoraos nuna edición anterior.

L’oxetu de la convocatoria yera escoyer los proyectos que van formar parte d’un catálogu que se va poner a disposición de los Conceyos comenenciudos na so programación.

Descargar el resolvimientu

Tamién te podria gustar