Portada Música Responsables municipales de Xixón amuesen el so disgustu pol ‘gatillazu’ de Sabina

Responsables municipales de Xixón amuesen el so disgustu pol ‘gatillazu’ de Sabina

by asturnet

La suspensión de los conciertos de Joaquín Sabina en Xixón sigue trayendo cola. Al pesar de les disculpes al músicu y los sos bonos deseos pa la so recuperación manifestaes pol conceyal de Festeyos, Ivan Álvarez Raja, tanto la xerente del Teatru Xovellanos como la propia alcaldesa Paz Fernández Felgueroso, espresaron el so disgustu y maltar pola situación creada. El PP pide la dimisión de Raja del que afirmen: “la xente diz que ye gafe”.

Los representantes del Partíu Popular, per voz del conceyal Pablo González pidieron la dimisión del responsable de la conceyalía de Festeyos: “pola so mala xestión” y recordaron que “ye una caxigalina difundida per tola ciudá que Raja ye gafe”. La xerente del Teatru Xovellanos, Carmen Veiga, declaró, pel so llau, según recueye’l Diariu El Comercio que “si por min fuera, Sabina nun volvía al Teatru” y calificó al artista de “poco profesional” porque “reconozca públicamente que ‘fue malito’ y darréu suspenda los sos conciertos”. Veiga quixo recalcar que la suya yera una “opinión personal” y que les decisiones de la empresa municipal “tómales el so Conseyu d’Administración”.

L’alcaldesa tamién espresó en diversos medios el so “disgustu” polo sucedío, mientres la oficina del músicu xienense aseguraba que los conciertos de la xira entamada n’ochobre por Sabina siguen vixentes y que’l prósimu va ser en Granada esti xueves.

Tamién te podria gustar