Portada Comunicación Responsables de Sciencie destaquen el cambiu climáticu y la xenética como los campos nos que más se va avanzar

Responsables de Sciencie destaquen el cambiu climáticu y la xenética como los campos nos que más se va avanzar

by asturnet

Los responsables de la revista Science, galardonaos col Premiu Príncipe d’Asturies de Comunicación y Humanidaes xunto col revista Natura agradecieron esti día en ruede de prensa el reconocimientu a la so llabor y alertaron de la importancia de les investigaciones nel campu de la xenetica y del cambiu climáticu como unes rames de la ciencia nos que más se va avanzar nos prósimos años.

En pallabres del editor xefe de la revista, Andrew Sugden la ciencia relacionada col cambiu climáticu va tener que ser una de les más importantes. Sudgen tamien reconoción que de los afayos que fizo la revista durante el sieglu XXI posiblemente el descubrimientu del xenoma humanu seya’l más importante.

L’editor xefe de la publicación, Colin Norman tuvo unes pallabres d’agradecimientu pa col xuráu del Premiu Príncipe d’Asturies y econoció que “l’oxetivu de la revista siempre fuí comunicar dientro del mundiu de la ciencia y dar información científica al públicu asina que asina que ganar un prestixosu pemiu com esti ye un gran honor”.

Tamién te podria gustar