Portada Cine Resolvimientu convocatoria programa de curtiumetraxes Llaboral Cinemateca

Resolvimientu convocatoria programa de curtiumetraxes Llaboral Cinemateca

by redacción asturnews

Los curtiumetraxes Moru d’Ánxeles Muñiz Cachón, Los lladriyos de Tito Montero, Nyami Nyami de David Rodríguez Muñiz y La colcha y la madre de David P. Sañudo fueron escoyíos pa formar parte del Catálogu de Curtiumetraxes de Llaboral Cinemateca.

Esti catálogu ye un programa de promoción que’l so oxetivu ye faer espardimientu y distribuyir la producción rexonal de curtios en certames cinematográficos de relevancia nacional ya internacional. A la última convocatoria del programa presentáronse un total de 12 curtiumetraxes.

El Comité de Selección tuvo formáu por Andrea Jaurrieta, directora, guionista y profesora d’Hestoria del Cine, Interpretación y Dirección en diverses escueles especializaes y universidaes de Madrid; Concha Barqueru, cineasta y docente que compaxina la televisión cultural y divulgativo cola producción y realización de cine documental y la so collaboración col Festival de Málaga. Cine n’Español, y pol periodista cinematográficu Víctor Iriarte, responsable del programa selmanal de cine nel Centru Internacional de Cultura Contemporanea Tabakalera y programador del Festival Internacional de Cine de San Sebastián.

Los trés espertos valoraron la calidá artística y técnica de los trabayos presentaos, la orixinalidá y la potencialidá a la de ser escoyíu en festivales, amás de la representatividá de la cultura y el cine d’Asturies. A partir d’esti momentu, Llaboral Cinemateca va encargar de la inscripción y presentación de los curtios escoyíos nos festivales y eventos audiovisuales más destacaos, tantu de la escena nacional como del ámbitu internacional.

 

Tamién te podria gustar