Portada Lliteratura Reseñes lliteraries n’Instagram protagonicen un concursu del gremiu

Reseñes lliteraries n’Instagram protagonicen un concursu del gremiu

by redacción asturnews

Cola iniciativa Reseña del mes, la Fundación José Manuel Lara, en collaboración cola Confederación Española de Gremios y Asociaciones de Llibreros (CEGAL), quier siguir fomentando la llectura, pero, nesta ocasión, amás, ayudar a les llibreríes.

La crisis pandémica ta siendo especialmente dura colos pequenos negocios y, cuidandoo que les llibreríes son unu de los puntos neurálxicos de la cadena del llibru, el gremiu plantega esta “Reseña del mes” que convida a los instagramers a colgar na rede les sos reseñes y encamientos lliterarios. Cuanto más orixinal, meyor, ensin escaecer la calidá del comentariu lliterariu.

El ganador de cada mes va recibir un cheque pa gastar na llibrería qu’escueya. El concursu dió empiezu’l 7 de mayu y va rematar el 30 de marzu del 2021. La Fundación José Manuel Lara va proponer nel so perfil de Instagram (fundacionjmlara) la temática de los llibros sobro los que podrán realizase reseñes cada mes.

Nesta primer convocatoria, la de mayu, la temática de los llibros reseñaos ye la ciencia ficción y fantasía. El ganador de la reseña del mes va recibir un cheque regalo de 100 euros pa gastar na llibrería qu’escueya al traviés del portal www.todostuslibros.com, ente que l’autor de reseñar del añu”, que va ser escoyíu ente los once ganadores mensuales, va ser premiáu con un viaxe a la Feria del Llibru de Sevilla de 2021.

Tamién te podria gustar