Portada Sociedá República Asturiana celebra una manifestación contra los Premios Príncipe

República Asturiana celebra una manifestación contra los Premios Príncipe

by asturnet

El colectivu República Asturiana convoca un añu más una manifestación contra la celebración de los Premios Príncipe d’Asturies que califca d'”humildación” pal pueblu asturianau. Pa esta organización los premios fueron crearos “por vieyos herederos del franquismu”, ciando a Graciano García, Pedro Masavéu o Sabino Fdz. Campo. Pa la organización los Premios faense como “un intentu de llavase la cara y xustificar, y democratizar, una institución como la casa real que ye heredera del franquismu”.

Critiquen que se presenten estos premios “como populares cuando la presencia a los mesmos ta suxeta a invitación, invitación que nel casu de los empresarios que quieren codease cola “flor y nata” de la burguesía y de los politicos, paguen a 3000 euros l’asientu”. Protesten tamién pol papel del Ayuntamientu d’Uviéu “que tién una delda de 140 millones d’euros, mas 41 millones de cinturón verde, gaste les perres en llimpiar a fondu la ciudá o contratar a grupos de baille tradicional pa dar a les cais un aspectu de solemnidá”.

Recuerden que “la Fundación Principe, que nació con un presupuestu d’once millones de pesetes hai 30 años y agora manexa un presupuestu de 20 millones d’euros (3300 millones de pesetes)” y que se-y cedieronterrenos publicos n’Avilés “pa la construcción de los sos chiringuitos”.

Amás consideren otra humildación que la cultura asturiana “brille pola so ausencia, y que pa un premiu que repercute n’Asturies, el del pueblu exemplar, sía financiáu al 50% pol gobiernu d’Asturies y que’l mesmu fora creáu 10 años mas tarde pa llavase la cara ante los asturianos que daben la espalda a los premios”.

La manifestación va facese’l sabadu 23 d’ochobre a les 13 hores na Estación del norte d’Uviéu.

Tamién te podria gustar