Remata en Xixón una edición más de l’Arribada

16 setiembre 09:02 2011 Imprimir

Esta fin de selmana remata la edición de l’Arribada 2011 en Xixón. El vienres va dedicase a la presentación de les novedaes últimes de Miguel Rojo, Xabiero Cayarga, Adolfo Camilo Díaz, Pilar Sánchez Vicente y Xuan Xosé Sánchez Vicente, amás d’un alderique sobre la novela asturiana y la música de Taranus.

El sábadu pela mañana va dedicase al ensayu, cola presentación de “Incompetentes y autoritarios. La industria de Xixón dende l’autarquía al desmantelamientu” de David M. Rivas, “De totalitarios a demócrates” de Pablo Rodríguez Alonso, “De les coses del mundu (1)” d’Ignaciu Llope y l’alderique “La realidá propio nel ensayu asturianu”.

Yá de tarde, de magar les cinco, va presentase “Portugal, país, posada y paraíso” d’ Ángel García Prieto y Daniel Gouveia. Darréu va celebrase un recital de Sabel de Fausta y va proyectase’l documental “Barriu de Cimavilla” al que va siguir la presentación de “Sucedió aquí” de Miguel López García.

A les siete y media van entregase los Premios Timón, cuntando cola Actuación del Cuarteto Antolín de la Fuente.

El domingu, a la una, preséntase, “Antón quería ser porteru” de Xurde Fernández y David Fernández, con illustraciones de Francisco Pimiango.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...