Reinvenciones na parrilla televisiva

Reinvenciones na parrilla televisiva
25 marzu 09:27 2020 Imprimir

Si de primeres los programes de televisión solo evitaron que’l públicu tuviera presente nos platóes, agora tocólos reinventase pa poder siguir emitiendo con parte de los sos equipos (presentadores incluyíos) nos sos llares por seguridá sanitaria. Failo Andreu Buenafuente en camiseta dende la so casa con ‘Llati Motiv’ (Movistar), como tamién la fin de selmana Roberto Lleal al mandu de ‘Operación Trunfo’. Tamién camudó ‘Tou ye mentira’, con Risto Mejide dende un afigura nel centru del plató y ensin la presencia de dalgún collaborador.

La nueva midida adoptada pol formatu de Mediaset ye que solo tea presente nel plató’l 50% del equipu y que ésti se vaya turnando. Y en una situación asemeyada, porque siguen en plató, ta ‘La Resistencia’ (Movistar) que realiza les sos entregues con un equipu d’ocho persones.

Otru afectáu ye ‘El hormiguero’, que, tal que anunció’l llunes Antena 3, sume de la parrilla de la canal de Atresmedia. Pero non por enforma tiempu. El so propiu presentador, Pablo Motos, esplicó en Instagram que tán diseñando un nuevu modelu pa esta situación d’emerxencia, y que va debutar la próxima selmana. «De normal, ‘El formigueru’ mueve ente 150 y 200 persones, y nesti momentu eso non podemos facer», comentaba Motos, asina que punxeron en marcha ‘El Formigueru Quédate en casa’, que va ser una emisión «de mínimos». Pa ello, la nueva versión va tener bien poco personal y muncha hixene.

Coles mesmes, ‘Lo de Évole’, el nuevu programa de Jordi Évole, atayó la so emisión el pasáu domingu. El catalán preparara una temporada dedicada a les cárceles, y na nueva entrega entrevistaba a Marcial Doráu. Sicasí, por cuenta de la crisis del coronavirus, La Sesta decidió retardalo a la selmana siguiente, pero finalmente tampoco va ser asina. Ayeri, la cuenta de Twitter del programa publicó una conversación de ‘whatsApp’ na que Évole anunciaba que diba abandonar la temática carcelaria y diba faer «un programa especial cuarentena», con «hestories de confinamientu», tanto de xente anónimo, como conocida.

  Categories: