Portada Conceyos Reimagina Avilés: un alcuentru d’entamadores pa impulsar idees pa la ciudá

Reimagina Avilés: un alcuentru d’entamadores pa impulsar idees pa la ciudá

by redacción asturnews

Reimagina Avilés ye la nueva iniciativa que pon en marcha la área de Promoción Económica del Conceyu d’Avilés nel so apueste pola innovación y el emprendimiento. Al empar, supon activar la participación de toles persones que tengan idees sobro actuaciones y meyores que contribuyan a desaniciar o dar solución a déficits y problemes qu’abasna la ciudá d’Avilés.

Celebrase del 26 al 28 d’ochobre, n’Espaciu Maqua, en trés sesiones de 9:00 a 14:00 hores. Los y les participantes que s’inscriban van poder incorporase al procesu d’entamar y poner en marcha un proyectu d’una forma cien per cien práctica y directa. Primeramente van identificase los problemes ensin resolver que presenta la ciudá y, con esti diagnósticu, trabayar toos xuntos nel diseñu de servicios y productos innovadores qu’apurran nueves maneres de faer les coses. Y como l’oxetivu ye que tolo que sala d’esta fábrica d’idees sía vidable, va someter a la validación de técnicos y espertos por que puedan convertise en proyectos empresariales reales.

¿Cómo se va faer? Trabayando en grupu, de forma colaborativa, creativa ya innovadora, aplicando ferramientes y metodoloxíes innovadores de fast innovation, design thinking, llean startup, llean canvas, validación d’hipótesis, early adoprters, dando unos pasos más nel camín escontra la innovación y el emprendimiento nel que s’embarcó la área de Promoción Económica.

Les resultancies que se llogren d’esti procesu de repensar la ciudá, van ser puestos a disposición de los y les participantes que van poder desenvolver, ameyorar o poner en marcha eses soluciones. Pa ello, van cuntar col acompañamientu d’Avilés Empreses y que lo que surdió d’un intercambiu d’idees y un procesu participativa convertir nuna realidá que contribuya a xenerar actividá económica al empar qu’ameyorar la ciudá.

Reimagina Avilés forma parte del programa d’actividaes d’Avilés Empreses pa esti mes d’ochobre. Les persones que tean interesaes en participar tienen d’inscribise na páxina web de la Curtidora en https://www.curtidora.com/eventu/reimagina-aviles/.

Tamién te podria gustar