Portada Plástiques Recuperen la colección de l’artista Montserrat Gudiol

Recuperen la colección de l’artista Montserrat Gudiol

by redacción asturnews

Los Mossos d’Esquadra recuperaron la colección d’arte de la pintora Montserrat Gudiol y detuvieron a cuatro homes como presuntos autores del robu de les obres, que sustraxeron d’un almacén tres la muerte de l’artista.

Como la detección policial torgó a los lladrones vender el material, estorsionaron a los fíos pidiéndo-yos un rescate de 600.000 euros pola colección, qu’incluyía obres de Murillo y El Greco, según informaron los Mossos esti miércoles nun comunicáu.

Trés de los deteníos son españoles y unu colombianu, d’ente 50 y 59 años; trés cunten con numberosos antecedentes, unu d’ellos ingresó en prisión y nun se refuguen más detenciones.

El robu afayose a principios de xineru, cuando la Unidá Central de Patrimoniu Históricu supo que gran parte de la colección de Gudiol fuera sustraida tres la muerte de l’artista: 443 obres formaes por pieces personales y familiares, cuatro escultures, 134 olios y 305 dibuxos, litografíes y grabaos.

Tamién había trabayos d’otros artistes catalanes del sieglu XX, unes pintures atribuyíes a Murillo y El Greco, y pintures, escultures y elementos ornamentales de la renacencia y barrocu italianu y español, y del góticu catalán, con elementos antiguos que pertenecieren al padre de la pintora, l’arquiteutu ya historiador del arte Josep Gudiol.

Los lladrones inutilizaron les alarmes y forzaron los candaos del almacén onde los fíos de la pintora guardaben les obres, tres lo que treslladaron el botín a un trasteru del distritu barcelonés de Sant Martí. Mientres diversos meses intentaron vender les pintures nel mercáu negru al traviés de marchantes, pero los sistemes de control policial, en coordinación con profesionales del sector, torgáronlo. Como nun pudieron vender les obres, estorsionaron a la familia pidiendo un rescate de 600.000 euros, y a partir de les comunicaciones que tuvieron los Mossos pudieron identificar a un miembru del grupu y asina averase al restu.

Tamién te podria gustar