Portada Lliteratura ‘Reciella Malory’ edita un nuevu númberu con testos de Texón, Varillas, Lourdes Álvarez y Marín Estrada

‘Reciella Malory’ edita un nuevu númberu con testos de Texón, Varillas, Lourdes Álvarez y Marín Estrada

by asturnet

Pablo Texón, Naciu Varillas, Lourdes Álvarez, Pablo Antón Marín Estrada. La revista de lliteratura ‘Reciella Malory’, editada en L’Entregu pola tertulia homónima, ratifica la so continuidá y saca a la cai el so segundu númberu, qu’incorpora testos de los autores mentaos arriba xunta obres de Xurde Fernández; Inaciu Galán, Armando Vega, Casimiro Palacios y Xurde Álvarez.

A la presentación del nuevu númberu de la revista, que va cellebrase a les 12 hores de mañana, sábadu, na Llibrería Alborá de Xixón, contará cola participación de dalgunos d’esos autores, y tarán presentes amás los cordinadores de la publicación, Ana Vanessa Gutiérrez, Chechu García y Henrique Facuriella.

Ente los testos espublizaos nesti númberu, alcuéntrense’l rellatu col que Naciu Varillas algamó esti añu el VII Concursu ‘Cuentos pola oficialidᒠdel Conceyu de Bimenes y la pieza teatral ‘Con un trozu d’aliendu’, de Xurde Álvarez, ganadora del concursu de testos dramáticos de l’Academia de la Llingua en 2003.

El númberu ceru de Reciella Malory salió a la cai en xunu d’esti añu y taba formáu por testos de los miembros de la tertulia, que s’aconceya los vienres nun establecimientu hosteleru de L’Entregu. Ente los integrantes del grupu cuéntentese, amás de los coordinadores de la revista, escritores como Xulio Arbesú, Roberto Corte, Juan Carlos Crespos Lanchas, Xurde Álvarez y Antonio y Guillermo Riopedre.

Tamién te podria gustar