Portada Cooperación Recepción a los neños saharagüis del programa “Vacaciones en paz”

Recepción a los neños saharagüis del programa “Vacaciones en paz”

by redacción asturnews

La Corporación uvieina, encabezada pol Alcalde, Alfredo Canteli, recibió esta selmana a los 45 neños qu’esfrutaren hasta’l 7 de setiembre d’esta iniciativa. El programa, desenvueltu gracies al conveniu del Conceyu cola asociación d’Amigos del Pueblu Saharagüi, dexa a estos pequeños esfrutar d’un branu llueñe de les altes temperatures del Sáhara.

La Corporación col Alcalde, Alfredo Canteli, de cabezaleru recibió esti dái  na Sala de Plenos del Conceyu d’Uviéu, a los neños y families participantes nel programa Vacaciones en Paz.  Un proyectu desenvueltu gracies al conveniu de collaboración que xune a l’alministración local cola asociación Amigos del Pueblu Saharagüi, que supon “una oportunidá bien bona para toos estos neños” según destacó la concejala de Polítiques Sociales, Leticia González, yá que-yos dexa ameyorar la so formación personal, l’idioma ya inclusive la salú, gracies a les revisiones que se-yos realiza a lo llargo del branu”.

Según esplicó la coordinadora del programa n’Uviéu, Paula Bernardo, anguaño, 45 families de la capital asturiana participen nesti proyectu. En total, n’Asturies, 200 neños beneficiar d’esta iniciativa que se desenvuelve del 10 de xunetu al 7 de setiembre.

Los pequeños participantes na recepción cuntaron al Alcalde y a los ediles tolo que significa para ellos esfrutar d’un branu n’Asturies, dende escapar de les altes temperatures del Sáhara, a esfrutar de la piscina y la sablera.

Tamién te podria gustar