Recala en La Pola “El traxe del emperador”, un teatru musical pa públicu familiar

Recala en La Pola “El traxe del emperador”, un teatru musical pa públicu familiar
28 avientu 15:01 2018 Imprimir

El traxe del emperador”, un teatru musical pa públicu familiar, va presentase en La Pola esti sábadu 29 d’avientu, a les 18 hores, nel Teatru Auditoriu. La puesta n’escena va correr al cargu de La Roda Produccions.

Nun reinu de flaxes y espeyos, a La so Maxestá Don Presumíu gústa-y estrenar cuatro traxes acaldía. Pero por enforma armariu qu’atropa nunca ta satisfechu. Precisa’l meyor de los meyores, el más sublime, el más modernu,…

Y más agora, que s’avera la pasarela añal de la realeza. ¡La so Maxestá quier un traxe únicu para un emperador únicu! Tan especial que solo los más intelixentes de palaciu poder apreciar.

¿Va Reconocer daquién la verdá sobro’l nuevu traxe del emperador?

Particular visión del cuentu clásicu de Hans Christian Andersen afechu a un contestu más actual.

Espectáculu visualmente bien curiosu pol vestuariu, peluquería y maquillaxe que llucen los personaxes.

Les temes traíes sobro les tables son la vanidá, la hipocresía, la superficialidá… y toos ellos puestos en relación al mal usu que se fai de les redes sociales.

La música basar en temes clásiques del pop versionados a ritmos bien modernos. Inclusive van más allá y nun momentu de la obra’l públicu va poder guardar un enfrentamientu de hip-hop.

A última hora, a ritmu de pop y con una estética absolutamente rompedora, sollertar sobro’l peligru del narcisismu y la vanidá na que pueden faenos cayer les redes sociales.

– – – – –

Autoría: Hans Christian Andersen
Dirección: Daniel Cherta
Intérpretes: Guillem Martí , Jordi González, Ariadna Suñé, Víctor Gómez, Roger Sahuquillo, Arantxa Salmerón, Arnau Morera, y Laia Torremorell
Adaptación: Daniel Cherta
Escenografía: La Roda Produccions
Vestuariu: Antonio Harillo
Música: Keco Pujol
Llume: Manel
Soníu: Fran Agramunt y Ramsés Moraleda

Públicu familiar: neños/as a partir de 6 años.
Duración: 80 minutos

  Categories: