Portada Lliteratura Rébecca Dautremer sal de la so zona de confort con ‘De mures y homes’

Rébecca Dautremer sal de la so zona de confort con ‘De mures y homes’

by redacción asturnews

La ilustradora francesa Rébecca Dautremer salió de la so “zona de confort” de la mano de la obra que marcó la so adolescencia, ‘De mures y homes’ de John Steinbeck, y por eso propón una adaptación ilustrada de 80 páxines coles mires de que nun sía un llibru que se llea “nun riguilete”.

Asina lo reconoz Dautremer nuna entrevista por cuenta de la llegada a España d’esta obra de la mano de Edelvives, una versión ilustrada d’esta obra na que’l Premiu Nobel estadounidense fai una radiografía de la California de la Gran Depresión al traviés de George Milton y Lennie Small, dos trabayadores de ranchu errantes.

Un testu publicáu en 1937 que Dautremer decidió faer de manera ambiciosa, confiesa: “Quixi caltener la integridá del testu, pero quería asegurame de que les imaxes van cobrar una dimensión cimera con respectu al testu. Y como yá cuntaba col testu, esto dexóme faer un llibru de 80 páxines. Nun quería faer un proyectu que se lleera nun riguilete. Que se terminara en 10 minutos y puntu”.

Asina que nestes páxines el llector puede allantase a los sos deleres, porque’l ‘De mures y homes’ de la francesa (Gap, 1971) ye un esbardie de detalles, d’ilustraciones onde nun hai bocetos previos, onde l’arte emana al so llibre albedríu. “Yera un trabayu que me pruyir enforma faer -esplica- salir de la mio zona de confort, porque creo que ye importante esforciase, nun faer coses menores. Ello ye que yo nun sé faer coses menores, sinón que toi acostumada a trabayar con grandes proyectos que superen la media”.

Y esti llibru nun se merecía menos, porque ye “realmente” un escritor que marcó la so adolescencia y porque lo considera “un verdaderu esponente de la crisis estadounidense, d’esi momentu tan únicu que travesó’l país más poderosu del mundu que se vio somorguiáu nuna crisis qu’afogó a millones de persones mientres años”.

Tres 16 meses de trabayu, nos que nun se coyó nin un solu día de descansu, Dautremer vuelve ponenos sobre la mesa esta obra de llectura indispensable que nestos díes cobra, si quepe, más relevancia porque lo que Steinbeck escribió fai 84 años tien agora, según afirma l’autora, “cierta semeyanza cola actualidá estadounidense del momentu”.

Tamién te podria gustar