Portada Sociedá Reabrese’l plazu d’inscripción nes actividaes nos Centros Sociales d’Uviéu

Reabrese’l plazu d’inscripción nes actividaes nos Centros Sociales d’Uviéu

by redacción asturnews

Esti vienres, día 28 d’avientu, reabriose’l plazu d’inscripción para participar nos cursos incluyíos na ufierta lúdica del próximu trimestre xineru-marzu 2019, dientro del Programa Complementariu d’Ociu y Tiempu Llibre.

Nesta edición programáronse un total de siete talleres, de duración trimestral y con un costu mensual de 19,90 euros. Dientro de la ufierta atopamos: Baille Modernu para población infantil (Argañosa), Cursu de Cocina Internacional  (Centru Social Oteru), Cursu de cocina de “Tupper” (Centru Social El Cortixu), Confección de ropa infantil (Centru Social Vallobín II), Cursu de Cordura Infantil (Centru Social Pumarín), Pequenos chef (Centru Social Teatinos) y Cursu de Scraapbooking (Centru Social Villa Madalena).

Tratase de temátiques abiertes a tola población polo xeneral, con diversos graos y niveles d’especialización. Conocer les técniques pa personalizar álbumes, empecipiar n’otres especialidaes de cocina, averase a les técniques culinaries d’otres nacionalidaes y cultures, familiarizase cola confección  de patrones, ensayar técniques de baille, o perfeccionar delles de les sos habilidaes previes. Son dalgunes de les posibilidaes que van atopar los participantes al traviés de la so asistencia a los cursos.

Nel casu del Baille Modernu pa públicu infantil mientres el desenvolvimientu del taller va trabayase con distintos estilos musicales como por casu el Funky, el Hip-Hop, el llíricu o inclusive’l reguetón, afaciéndose a los gustos y suxerencies del grupu na midida de lo posible. El cursu de “Cocina de Tupper” ta destináu a toes aquelles persones que nun disponen de tiempu para comer en casa  por cuenta del so trabayu, estudios, etc. y deseyen caltener una bona alimentación. Esti cursu tien como oxetivu principal que l’alumnáu aprienda a realizar ellaboraciones sencielles, riques y equilibraes para consumir fora de casa, como por casu el trabayu, la escuela, etc.

Otra opción más avanzada destinarase al cursu de Cocina Internacional, nesti casu pensáu pa toes aquelles persones  que sientan interés poles distintes gastronomíes y deseyen aprender a ellaborar los sos platos más representativos. El cursu propuestu tien como oxetivu principal conocer distintes cultures gastronómiques aprendiendo de les sos técniques, según afayar ingredientes propios de cada país. Aprender a ellaborar los platos más significativos de cada zona xeográfica. Ente otres modalidaes, van realizase platos representativos de la cocina internacional (Mexicana, Nórdica, India, Thailandesa, Americana, etc.).

Los más pequenos van tener la oportunidá d’amosar les sos dotes na cocina col cursu de Pequeños Chefs, que’l so oxetivu ye que los neños y neñes esfruten coles manes na masa, mientres a lo llargo del cursu adquieren vezos saludables na cocina, trabayando los principios básicos d’una nutrición sano y equilibrao. Mientres estes sesiones el profesor va esplicar al alumnáu la receta o recetes (en función de la dificultá de les mesmes) que se van a ellaborar ye día. Les recetes van ellaborar cola participación del alumnáu, incluyendo platos duces y salaos, recetes d’otros países, batíos de frutes, etc.

Una última opción infantil acutar pa la cordura, col taller de Cordura infantil”. Nesti cursu los participantes van aprender y van averase a la cordura, a partir de distintes técniques y puntos, desenvolviendo la so creatividá y fomentando la so maña manual. Van Poder realizar los sos propios diseños, van aprender a combinar colores y testures, van conocer los distintos tipos de teles y materiales de la que comparten el so tiempu con nuevos/as compañeros/as. Pa ello propondránse, a partir de la primer sesión, una serie de trabayos (puntu de cruz, vainiques, ellaboración de vistíos pa muñeques, oxetos de decoración como coxinos o complementos como broches, etc.) en función del grau de dificultá de los trabayos y el nivel del grupu.

Ente les opciones más creatives destaca’l taller de Scrapbooking, manualidad qu’arrexunta de la mesma un conxuntu de técniques bien diverses nes que s’usen una gran variedá de materiales. Originariamente centrar na ellaboración d’álbumes de semeyes d’una manera creativa. Anguaño hai munchos más trabayos que pueden ellaborase como por casu marcapáginas, sobres, tarxetes, exploding box, adornos y otros proyectos de decoración. A partir de la elección de trabayos, dirán esplicándose los materiales necesarios, considerando alternatives de reutilización cola que pueden aprendese nueva formes de rentabilizar  los materiales que yá non se tán usando.

Cierra esta ufierta’l cursu de Confección de Ropa Infantil, actividá empobinada a toes aquelles persones comenenciudes na confección de ropa infantil. A lo llargo del cursu l’alumnáu va aprender a interpretar el patrones y a realizar actividaes preparatorias pa la cordura más sencielles como afilvanar, midir, marcar y cortar pa de siguío, centrase n’actividaes más complexes como la preparación de pieces pa la cordura, combinación de teles y materiales en función de les testures, colores….

Pa poder participar nesta actividá, les persones interesaes tendrán de rellenar el formulariu de solicitú dientro del plazu establecíu, que van poder presentar  presencialmente na see de la Conceyalía de Centros Sociales (C/Martínez Marina, 10 3ª planta), o bien on line al traviés del formulariu disponible na web municipal: www.oviedo.es Los formularios de solicitú van poder descargase directamente en dicha web, o bien retirase naquellos Centros Sociales que van acoyer los talleres. La participación nel taller supon un costu de 19,90 euros mensuales. Les places disponibles, llindaes, van axudicar por rigorosu orde de presentación de solicitúes, dientro del plazu habilitáu al efeuto.

Tamién te podria gustar