Ramoncín y Barón Rojo encabecen un festival La Mar de Ruiu que bate récord de grupos participantes

Ramoncín y Barón Rojo encabecen un festival La Mar de Ruiu que bate récord de grupos participantes
06 agostu 09:27 2018 Imprimir

El Vienres 17, sábadu 18 y domingu 19 d’agostu nel Parque del Muelle, dolce bandes van xubir al quiosco del Muelle en trés nueches de música imprescindibles nel branu d’Avilés. John Coghlan, fundador de Status Quo va ufiertar el so únicu conciertu n’España. Los hermanos Tejedor van cerrar el certame, nel que participen per primer vegada, colos sos ritmos folk.

Agostu n’Avilés suena a La Mar de Ruiu. El festival, unu de los platos fuertes de la programación musical veraniega de la ciudá, col impulsu de la conceyalía de Festexos, convirtióse en tou un clásicu, con un públicu fiel en redol a una cortil única, el quioscu del Parque del Muelle.

Anguaño algama la so edición XIV, y failo con récord de bandes, nada menos que 12. Encabezaos por dos clásicos de rock español de los años 80 que siguen na carretera, Ramoncín y Barón Rojo, tamién destaquen la ex batería de Status Quo, John Coghlan, o los hispanu-británicu-mexicanos Jenny and The Mexicats.

La Mar de Ruiu va tener llugar la fin de selmana de’l vienres 17, el sábadu 18 y el domingu 19 d’agostu. Trés nueches de música de les qu’esfrutar de forma gratuita, cola animación de grupos locales, nacionales y llegaos más allá les fronteres españoles, tolos díes a partir de les 21 hores. Tou un clásicu que foi presentáu la selmana pasada por Ana Hevia, conceyala de Festexos d’Avilés, y por Béznar Arias, el so promotor, nel quioscu del parque del Muelle.

Hevia destacó la importancia del Festival, que marca la transición escontra la segunda quincena d’agostu, camín de la selmana grande de San Agustín. “La Mar de Ruiu convirtióse n’una referencia del branu n’Asturies, tantu pola calidá de los grupos, como pola respuesta del públicu y la cortil inigualable nel que s’asitia”, resaltó la concejala.

Hevia amosó coles mesmes el so prestu por consolidar los trés díes d’actuaciones, recuperaos l’añu pasáu, y pol tirón d’un cartelu que bati’l so propiu récord de grupos, axuntando “a clásicos nacionales de la talla de Barón Coloráu, Ramoncín o Santabárbara, según John Coghlan, ex de Status Quo, los nuesos Texedor y les bandes que ponen el sellu local d’Avilés como una ciudá qu’alienda y vive la música”.

El colofón van ponelu los avilesinos Hermanos Texedor, per primer vegada en La Mar de Ruiu, y van facer col so folk de talla internacional l’últimu día del certame.

Nesta edición Avilés va tar más presente que nunca, colos grupos locales Bisonte, Moonshine XXX, Zona Escura, Broken Roads y Grana Negra (banda tributo a Radio Futura).

Ver programa completu

  Categories: