Portada Comunicación Radio Sele aumentará la so plantiella y programación tres de recuperar nel xulgáu la llicencia’l Principáu

Radio Sele aumentará la so plantiella y programación tres de recuperar nel xulgáu la llicencia’l Principáu

by asturnet

Más llocutores, programación ampliada ya ingresos publicitarios propios d’una radio convencional. Radio Sele, qu’emite dafechu en llingua asturiana dende 1986, enfótase nesi horizonte depués de más de tres años de pleitos y espera la execución de la sentencia qu’obliga al Principáu a devolve-y la llicencia revocada en 2001.

Asina lo rafitica’l responsable de la entidá, Xuan Xosé Mariño, que’l vienres pasáu anunció en Xixón el fallu xudicial favorable a la emisora y qu’agora espera la resolución de delles notes aclaratories a la sentencia dictada pol Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies (TSXA), referíes a cuestiones puramente formales.

Pesie a esa espera, la razón ye yá de Radio Sele, según Mariño, porque la sentencia nun foi recurrida pol Principáu dientro’l plazu establecíu y poro ye firme. N’esencia, el fallu del altu tribunal asturianu anula dafechu la revocación de la llicencia concedida a Radio Sele pol Gobiernu en funciones de Sergio Marqués, qu’en 2001 anuló’l primer Executivu de Vicente Álvarez Areces en beneficiu d’otru de los candidatos nel concursu.

Esta resolución prueba, sostién Mariño, “que’l Principáu nun pue facer lo que fizo y correxise a sí mesmu”, y plantega un escenariu alentador pa la emisora anguaño llibre, qu’agora podrá entamar un procesu de profesionalización con un equipu mixtu, integráu por collaboradores actuales y por nuevos trabayadores profesionales. Amás, la emisora abandonará la so frecuencia actual, el 106.5 de la frecuencia modulada, pa desplazase a un puntu’l dial más céntricu y con mayor cobertura.

Lo que queda por determinar ye’l plazu en qu’eso ocurrirá. Pol momentu, Radio Sele mantién -tamién na vía de lo contencioso-alministrativo- un segundu pleitu contra l’Alministración autonómica pa reclamar indemnizaciones por los perxuicios que supuso pa la emisora la revocación de la llicencia.

Radio Sele empezó a emitir en febreru de 1986 y dende entós convirtióse na única entidá radiofónica durable que mantuvo una programación estable dafechu en llingua asturiana. La retirada, en 2001, de la llicencia concedida dos años antes truncó l’espoxigue de la emisora, con capacidá p’algamar a una audiencia potencial d’unes 800.000 persones.

Tamién te podria gustar