Portada Comunicación Radio Parpayuela dexará d’emitir el 25 d’abril

Radio Parpayuela dexará d’emitir el 25 d’abril

by asturnet

La retirada de les subvenciones de les alministraciones públiques, cola esculpia de la cris, foi la razón esgrimida esti día pola direcición de l’Asociación cultural Parpayuela a finar con 29 años de xera nes ondes de la cuenca del Caudal, al cesar les emisiones de la radio que yeva’l so nome y que se convirtiere nuna institución nes cuenques mineres y exemplu de radio llibre n’Asturies. Parpayuela Radio, la conocía emisora de la cuenca del caudal, anunciaba con un vídiu que s’asoleya equí al llau, el cese de les sos emisiones pal prósimu 25 d’abril.

La emisora de la asociación cultural Parpayuela diz vese nesta situación tres la retirada esti añu de les ayudes que recibía de les alministraciones públiques, los conceyos del consorciu de la Montaña Central, el Conceyu Mieres y la Conseyería d’Educación y Cultura.

L’anunciu del cese d’emisiones de Parpayuela Radio fízose al traviés d’un vidiu en YouTube, onde intervienen el direutor de la radio y el presidente de l’asociación cultural desplicando la situación.

Esti xueves, dientro de la so programación tien previsto pela tarde emitir un alderique sobre la situación de los medios de comunicación.

Parpayuela Radio lleva emitiendo 29 años y bien siendo dende hai años una referencia nos conceyos de Mieres, Riosa, Morcín, Ayer, La Ribera y L.lena.

Tamién te podria gustar