Portada Música R.E.M. fartucó a los cerca 16.000 siguidores que se xuntaron nel hipódromu de Les Mestes

R.E.M. fartucó a los cerca 16.000 siguidores que se xuntaron nel hipódromu de Les Mestes

by asturnet

R.E.M. dio ayer en Xixón l’últimu conciertu del so periplu peninsular, enantes de siguir camín per Europa na xira “Around the Sun”. Un escenariu sobriu, dos pantalles de manual con imáxenes del conciertu a ritmu de clip y un repertoriu aptu pa tolos públicos, con guiños constantes a lo qu’esperaben los más incondicionales de la banda norteamericana, fueron les claves pa que Les Mestes vibraren dos hores llargues que supieron a poco. A la fin, nos bises, nun faltó’l detalle local, con Michael Stipe sudanndo la camiseta del centenariu del Sporting.

Depués d’una tarde duldosa n’echar agua y cuando paecía que nin el Nuberu quería perder el conciertu de R.E.M. los primeros acordies de la banda de Stipe nel escenariu de Les Mestes valieron pa escamplar los nublayones y dexar la nueche abocanada de la enerxía matemática del grupu. “Outsiders”, un de los temes del so

últimu discu: “Around the Sun”, abrió la sesión pa siguir con un tema abondo más conocíu polos sos fieles: “¿What’s the frecuency, Kenneth?”. A lo llargo de les dos hores cundíes que los d’Athens tuvieron enriba les tables los temes clásicos: “The onde I love”, “Imitation of Life”, “Everybody hurts” o “Losing my religion” fueron alternando con delles de les canciones de los sos últimos discos. A la fin, l’últimu bis, acabante salir Michael Stipe cola camiseta del escenariu del Sporting, el remate col tema que vien cerrando tolos conciertos de R.E.M. nesta xira, otru clásicu cola meyor carga enerxética de los americanos: “The Man of the Moon”.

Nel conciertu nun faltaron les referencies a dalgunes de les causes que sofita el grupu d’Athens, amás de la de siguir creyendo na música ensin aditivos y en constante evolución colos tiempos: la intervención bélica de los Estos Uníos n’Irak o la llucha polos derechos humanos d’Amnistía Internacional, de la que fizo publicidá Stipe apuntando pal casetu instaláu pola organización humanitaria nel recintu l’actuación. Canciones rotundes, curtaes a escuadra y midíes hasta nos sos momentos más emocionantes, con un soníu impecable, y bones dosis d’honestidá enriba les tables, ensin concesiones al esparabán de baldre, sigue siendo la receta de los directos de R.E.M., como lo amosaron esta nueche en Xixón. Mitos vivientes del rock alternativu de los ochenta, amosaron tamién que nun-yos caen los aniellos por alcordase nel escenariu, como fexo Michael Stipe, de los sos teloneros: “Fábula”, un grupín que pasó enantes d’ellos como esi platucu de canapés ensin muncha sustancia que ponen en dellos restaurantes pa facer naguar polo que va venir después. En resultancia, dos hores cundíes de lo meyor de R.E.M. que supieron a poco y a la vez dexaron fartucos a les casi dieciseismil almes vivientes que se xuntaron nel hipódromu de Les Mestes, nel que foi el conciertu del añu n’Asturies.

Galería con toles semeyes del conciertu

Tamién te podria gustar