Portada Lliteratura Quique Faes y Pablo Rodríguez Medina ganen el concursu de cuentos d’El Garrapiellu

Quique Faes y Pablo Rodríguez Medina ganen el concursu de cuentos d’El Garrapiellu

by asturnet

El concursu de cuentos curtios de la Tertulia cultural El Garrapiellu, qu’algama esti añu la so edición númberu trece y que s’afita como ún de los certames más veteranos na so estaya, premia a un autor de Xixón y a otru de L’Entregu.

El xuráu alcordó concede-y el primer premiu, dotáu con 900 euros, al periodista Quique Faes, redactor d’Asturnews, pola obra ‘Paco depués del trauma’, mientres que l’accésit, de 300 euros, otorgóse-y al escritor Pablo Rodríguez Medina, que presentara a concursu el cuentu ‘De penalti’.

Según informó El Garrapiellu al traviés d’un comunicáu públicu, el xuráu tuvo formáu pola escritora y mayestra Iris Díaz Trancho; l’académicu de la Llingua Vicente García Oliva; l’autor Pablo Tejón Castañón, ganador de l’anterior edición del concursu; la responsable de la Oficina de la Llingua de Xixón, María Xosé Rodríguez; y el profesor y traductor Octavio Trapiella.

Faes, qu’algamara el segundu premiu na anterior edición del concursu de cuentos curtios d’El Garrapiellu, tien asoleyaes dos noveles cola casa editorial Trabe, la última d’elles nel añu 2000. Pol so llau, Pablo Rodríguez Medina ye ún de los escritores más premiaos y prolíficos en llingua asturiana, con una decena de llibros nel mercáu.

Tamién te podria gustar