Portada Música Pumarín Xixón acueye la representación de “Palabres”

Pumarín Xixón acueye la representación de “Palabres”

by asturnet

Esti xueves 19 d’avientu, a les 19,30 hores, el Salón d’actos del Centru Municipal Integráu Pumarín Xixón Sur acoyerá la representación del espectáculu escénicu “Palabres”, pol Grupu de Baille “San Félix” de Candás, una obra basada nuna idega orixinal del escritor Xurde Fernández. La propuesta tien un nidiu calter multidisciplinar y axunta música, baille tradicional, lliteratura y arte audiovisual nun espectáculu únicu del que ya amosó avances el grupu n’imporantes actuaciones como les que lu llevaron a Lorient.

PALABRES ye un espectáculu del Grupu de Baille “San Félix” de Candás que, en coproducción col Teatru Prendes de Candás, desendolca una idea orixinal del escritor Xurde Fernández (Candás,1975). Nella, la música, la lliteratura, la danza tradicional y l’arte audiovisual conviven nun mesmu espaciu escénicu, xenerando asina un discursu artísticu nuevu que s’articula alredor d’un doble oxetivu: el respetu a la tradición propia; y la anovación y creación de víes d’accesu afayadices p’atraer a nuevos públicos interesaos en reflexonar sobre’l propiu conceptu de “tradición”.

PALABRES ye una propuesta artística multidisciplinar que, sofitada na ellaboración d’un análisis críticu de la situación actual de la llingua asturiana y del gallego-asturianu desendolca una obra onde lliteratura, artes escéniques, arte audiovisual, música y baille tradicional interactúen al empar nun mesmu espaciu escénicu. Asina, quier xenerase un nuevu discursu artísticu que s’articula alredor de dos puntos: el respetu a la tradición propia y la anovación y creación de víes d’accesu afayadices p’atraer a nuevos públicos interesaos en reflexonar sobre’l propiu conceutu de “tradición”. Too ello con un denominador común y central: el poder de la palabra.

Tamién te podria gustar