Portada Hestoria Publíquense los Escritos Asturianos de Xovellanos nun nuevu tomu de les sos obres completes

Publíquense los Escritos Asturianos de Xovellanos nun nuevu tomu de les sos obres completes

by asturnet

Los investigadores Álvaro Ruíz de la Peña y Elena de Lorenzo son los autores de la edición crítica d’un nuevu tomu de les obres completetes de Gaspar Melchor de Xovellanos que recueye los sos Escritos Asturianos. Nel volume agora publicáu recuéyense tolos testos escritos pol ilustráu xixonés dedicaos a la cultura, la llingua y la realidá d’Asturies.

La edición crítica de les obres completes de Xovellanos, entamada en 1984 pol fallecíu profesor José Miguel Caso González, reemprende con “Escritos asturianos” el so procesu de publicación, que va completar los sos quince tomos nel añu 2008. Xunto al InstitutU Feijoo d’Estudios del Sieglu XVIII y al Ayuntamientu de Xixón intervién agora la editorial asturiana KRK Ediciones.

El trabayu d’Elena de Lorenzo y Álvaro Ruiz de la Peña, los responsables del estudiu actual, viose nesti casu favorecíu pol forzosu retrasu na edición de les Obras, ya que pudieron ncorporar testos que nin el propiu José Caso llegó a conocer.

Con esti son ya ocho los tomos de les obres completes de Xovellanos publicaos dientro la nueva colección. La obra va completase con otru tomu que recueye escritos del ilustráu que pola so diversidá temática meriten un volúmen independiente, y coles separates d’índices onomásticos.

Tamién te podria gustar