Portada Comunicación Públícase nel BOPA la primer convocatoria de selección de personal pal Ente de Comunicación

Públícase nel BOPA la primer convocatoria de selección de personal pal Ente de Comunicación

by asturnet

El Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA) publica esti miércoles 27 de xunetu la convocatoria de les primeres places pal Ente Públicu de Comunicación. Dos puestos de Técnicu Superior y cinco de Técnicu Mediu en Xestión, y trece de Técnicu Superior d’Antena y Conteníos igüen esta convocatoria. Nella la única valoración tocante al idioma asturianu ye un tema nomáu “característiques sociolingüístiques d’Asturies” nel programa d’Antena y Conteníos.

Talo anunciara esti llunes 25 l’Ente de Comunicación del Principáu el BOPA publica con fecha de 27 de xunetu la primer convocatoria pa la provisión de places a cubrir pa la empresa. Na edición de mañana habrán apaecer el restu de les places, ente elles les de redactor multimedia y les de técnicos de mantenimientu, esplotación y realización.

Nos temarios pa les places convocaes güei el conocimientu de la llingua asturiana nun cuenta per dayures como méritu y la única referencia a que la nuestra comunidá tien una realidá idiomática propia ye’l tema tituláu “características sociolingüísticas de Asturias” del programa pa Técnicos Superiores d’Antena y Conteníos.

Convocatoria BOPA

Tamién te podria gustar