Portada Comunicación PSOE y PP apauten la Llei de la RTPA qu’aprobarán esti xueves

PSOE y PP apauten la Llei de la RTPA qu’aprobarán esti xueves

by asturnet

La segunda llei de reestructuración del sector públicu, qu’afecta a la xestión de la Radiotelevisión del Principáu (RTPA) va salir alantre nel plenu de la Xunta Xeneral d’esti xueves, col apoyu de PSOE y PP, y ente les crítiques del restu de partíos, qu’acusen a dambes formaciones d’amagostar un usu partidista ya interesáu al ente de comunicación autonómicu no que deba bien a les clares el desinterés en construir un ente de comunicación publicu con futuru. Va ser una de les cuatro lleis que previsiblemente salgan aprobaes esti xueves después de que se trataren esti llunes, na Xunta de Voceros.

Les otees trés lleis que se camienta saldrán alantre son la de Reforma de la Función Pública, la de Cambiu de la Llei de Comerciu y la creación del Colexu d’Educadores Sociales.

Foro Asturias, IX y UPyD ficieron perdures crítiques güei contra la reforma qu’afecta a la RTPA, polla eliminación del actual Ente Públicu de Comunicación y la fusión de les otres trés sociedaes -Radio del Principáu, Productora de Programes y Televisión del Principáu- nuna única que va pasar a denominase Radio Televisión del Principáu. Tamién va reducise dafechu’l númberu de miembros del Conseyu d’Alministración, disculpa cola que’l PP amaña la so participación bel pautu.

Dende Foro Asturies, les crítiques centrense nos 160 millones d’euros que costó RTPA pa camudar agora nuna sociedá mercantil que puea vendese en cualquier momento. Y n’Izquierda Xunida averense a la consideranza d’alcuerdu partidista sin nenguna voluntá de sumar a los dos grupos.

Tamién te podria gustar