Portada Cine Proyección d'”El sexo de los ángeles” n’Uviéu

Proyección d'”El sexo de los ángeles” n’Uviéu

by asturnet

Les Mocedaes Socialistes d’Uviéu van proyectar la película “El sexo de los ángeles” pa depués entamar un alderique cola collaboración de Xente Gai Astur (Xega). La película proyéctase por mor de la cellebración del 58 aniversariu de la proclamación na Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes de la Declaración Universal de los Derechos Humanos. La fin de MSU con esta proyección ye reivindicar los derechos mesmo de los discapacitaos como del colectivu GLBT (gais, llesbianes, bisexuales y transexuales). La proyección entamará güei miércoles 13 d’avientu a partir de les 20,30 hores na Casa del Pueblu d’Uviéu.

La película “El sexo de los ángeles” trata acerca de les persones discapacitaes que lluchen p’amuesar que nun son enfermos sinon ciudadanos diferentes coles mesmes necesidaes ya inquietues que les persones non discapacitaes. Hestóricamente, más que rechazada, la so faceta sexual d’esti colectivu foi ignorada.
Na película documental de Frank Toro dellos homes y muyeres cunten en primer persona como viven la homsexualidá dende la so perspectiva de persones con discapacidaes.

Tamién te podria gustar